Reklamowisko - czym nas straszą i zadziwiają w tivi
Moderator: RedAktorzy
- Borsuk
- Ośmioł
- Posty: 609
- Rejestracja: śr, 08 cze 2005 20:12
- Płeć: Mężczyzna
wróble na dachu ćwierkały od początku roku, że taka zmiana ma nastąpiću wszystkich 3 operatorów, jak widać Orange już to zrobił (w praktyce, sam dziś widziałem dawny punkt Idei w moim Champion). Reszta już chyba nie zdąży.Coleman pisze:Eeeee.... Czyzbym cos przegapil? Idea zamienila sie w Pomarancz? To znaczy, czyzby tutejszy Orange zamaczal paluchy w piastowskiej Idei?
All those moments will be lost in time...
- Borsuk
- Ośmioł
- Posty: 609
- Rejestracja: śr, 08 cze 2005 20:12
- Płeć: Mężczyzna
Vodafone jest zda mi się włascielem Plusa.Coleman pisze:A ja, jak idiota, wzialem Vodafone :>
właściwie to jestem pewien
All those moments will be lost in time...
- padawan
- Mamun
- Posty: 128
- Rejestracja: pn, 20 cze 2005 12:00
Zaś T-Mobile właścicielem (głównym udziałowcem?) Ery.
Wielkie sieci zwyczajnie dązą do unifikacji, by za granicą można było korzystać ze "swojej" sieci nawet nie znając się na "prawach własności".
Już niedługo będziemy mieli Orange, Vodafone i T-Mobile, jest to raczej nieuniknione.
Wielkie sieci zwyczajnie dązą do unifikacji, by za granicą można było korzystać ze "swojej" sieci nawet nie znając się na "prawach własności".
Już niedługo będziemy mieli Orange, Vodafone i T-Mobile, jest to raczej nieuniknione.
To zdanie jest fałszywe.
"Statystyka jest jak kobieta w bikini. Widać wszystko, ale nie to co najistotniejsze..."
"Statystyka jest jak kobieta w bikini. Widać wszystko, ale nie to co najistotniejsze..."
- Małgorzata
- Gadulissima
- Posty: 14598
- Rejestracja: czw, 09 cze 2005 09:11
Czyli wszystko normalnie - wchodzą international brands.
Mnie nie bierze Orange - Idea, jako marka podobała mi się bardziej, ale w zasadzie i tak jest mi obojętne, bo lojalnie płacę Plusowi :)))
A reklama zmieniająca logo - nudna jak wszystkie standardy. Choć te liczą się najbardziej, także a może przede wszystkim, w reklamach.
Mnie nie bierze Orange - Idea, jako marka podobała mi się bardziej, ale w zasadzie i tak jest mi obojętne, bo lojalnie płacę Plusowi :)))
A reklama zmieniająca logo - nudna jak wszystkie standardy. Choć te liczą się najbardziej, także a może przede wszystkim, w reklamach.
So many wankers - so little time...
- Borsuk
- Ośmioł
- Posty: 609
- Rejestracja: śr, 08 cze 2005 20:12
- Płeć: Mężczyzna
nie znam się na technikach reklamy, ale gdybym był klientem Idei, wolał bym być zapewniany, że nic się nie zmieni (bo w życiu zmienia się zazwyczaj na gorsze) - więc jeśli jest tak jak mówissz i ta reklama jest nudna, to może o to chodziło zleceniodawcom?Małgorzata pisze:reklama zmieniająca logo - nudna jak wszystkie standardy.
All those moments will be lost in time...
- Małgorzata
- Gadulissima
- Posty: 14598
- Rejestracja: czw, 09 cze 2005 09:11
Bo pewnie to jest nudne dla mnie, Borsuku :)))
Zleceniodawcom chodziło o płynne przejście z jednej nazwy na drugą przy zapewnieniu, że klientom będzie lepiej niż było. I temu mają służyć te urocze obrazki customer satisfaction.
I zapewne to działa - nie jestem klientem, więc nie na mnie, ale też nie do mnie reklama była adresowana :)))
Zleceniodawcom chodziło o płynne przejście z jednej nazwy na drugą przy zapewnieniu, że klientom będzie lepiej niż było. I temu mają służyć te urocze obrazki customer satisfaction.
I zapewne to działa - nie jestem klientem, więc nie na mnie, ale też nie do mnie reklama była adresowana :)))
So many wankers - so little time...
- Alfi
- Inkluzja Ultymatywna
- Posty: 20471
- Rejestracja: pt, 10 cze 2005 10:29
- Borsuk
- Ośmioł
- Posty: 609
- Rejestracja: śr, 08 cze 2005 20:12
- Płeć: Mężczyzna
no przecież wiesz :-)Joanka pisze: Borsuku, powiedz im, jak się nazywa dyrektor generalny Orange. :>>>
Sajiv Ahuja :-)
Pamiętam, jak gość od marketingu, Francuz, opowiadał ze swadą jak to duży francuski koncern mleczarski próbował wylansować w Rosji jogurt o wdzięcznej nazwie Yop. (firma Yopple). Patrzyłem na Timura, Tima na mnie i dławiliśmy się ze śmiechu. Najgorsze, że ni cholery niepotrafiliśmy wytłumaczyć Francuzowi na czym polegał problem ;-)
All those moments will be lost in time...
- Małgorzata
- Gadulissima
- Posty: 14598
- Rejestracja: czw, 09 cze 2005 09:11
-
- Sepulka
- Posty: 22
- Rejestracja: sob, 11 cze 2005 11:26
- Gorgel-2
- Klapaucjusz
- Posty: 2075
- Rejestracja: ndz, 12 cze 2005 23:04
Byli klienci Idei nareszcie zrozumieli, co oznacza nowa nazwa ich operatora. Zostali wyru***ani:Joanka pisze:Dostaję dziennie po 5 smsów od Orange z takimi zapewnieniami. Ledwo zdążę skasować jeden, przychodzi następny. Zaczyna mnie to doprowadzać do szału.
Borsuku, powiedz im, jak się nazywa dyrektor generalny Orange. :>>>
ORalnie
ANalnie
GEnitalnie
To oczywiście z subtelnego i uroczego Joemonstera ;-)
"We made it idiotproof. They grow better idiots."