HoM&M I-V

Gry komputerowe i konsolowe, smaczne i zdrowe

Moderator: RedAktorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SzaryKocur
Fargi
Posty: 424
Rejestracja: czw, 23 lis 2006 01:31
Płeć: Mężczyzna

Post autor: SzaryKocur »

Trójka mi chyba się znudziła. W czwórkę grałem dawno jeszcze na słabym kompie, trochę cięło, ale podobała się. Teraz bym sobie zagrał, ale niestety już jej nie mam. Brak upgrade'u to dla mnie wielki plus, bo nie lubię budować dla samego budowania. Bezpośredni udział herosów i możliwość wypuszczenia jednostek bez dowódcy (np. na zwiady) też mi się podoba. Z minusów to kiepsko wyglądały oblężenia i grafika niby 3D, ale nie wiadomo po co. Rozwój bohaterów był chyba zbyt przekombinowany.

W piątkę nie grałem i nie zamierzam. Odstrasza mnie cukierkowo-wybuchowa grafika, no i wszędzie czytam, że to to samo co trójka, tylko w 3D. Na takie sequele to mam uczulenie. No może oprócz Disciples 2, w której poprawa grafiki (jedyna zmiana) usunęła uciążliwą pikselozę i ukośną minimapę, co znacznie poprawiło komfort gry.
BTW: mój av to złodziej imperialny z Disciples.
Zakapturzone awatary rulez!
Wszystko co napisałem, to tylko moje prywatne zdanie.

Awatar użytkownika
taki jeden tetrix
Niezamężny
Posty: 2048
Rejestracja: pt, 10 cze 2005 20:16

Post autor: taki jeden tetrix »

SzaryKocur pisze:Na takie sequele to mam uczulenie. No może oprócz Disciples 2, w której poprawa grafiki (jedyna zmiana) usunęła uciążliwą pikselozę i ukośną minimapę, co znacznie poprawiło komfort gry.
BTW: mój av to złodziej imperialny z Disciples.
Grafa to bynajmniej nie jedyna zmiana między Disciples a ciągiem dalszym - począwszy od zmian wielu zaklęć (wciąż tęsknię za "krasnoludzkim sterowcem" :D - zresztą w ogóle wolałem widoczki zaklęć z jedynki, te z najwyższych poziomów zabijały), przez poprawki w systemie artefaktów (np. w jedynce heros mógł wykorzystywać dwa sztandary naraz, w dwójce jeden), fakt, że jednostki w dwójce awansowały nie tylko na wyższe szczeble rozwoju, ale i doświadczenia, kiedy już drabinka rozwoju się skończyła, "subtelną" poprawkę w edytorze map, dzięki której nie trzeba już było walczyć z przynajmniej jedną wrogą nacją, aż po najważniejsze - w dwójce istnieje REALNA możliwość zdobycia wrażej stolicy i wyautowania w ten sposób wroga na amen!!!
"Anyone who's proud of their country is either a thug or just hasn't read enough history yet" (Richard Morgan, Black Man)
"Jak ktoś chce sypiać ze skunksami, niech nie płacze, że mu dzieci śmierdzą" (Etgar Keret)

Awatar użytkownika
Radioaktywny
Niegrzeszny Mag
Posty: 1706
Rejestracja: pn, 16 lip 2007 22:51

Post autor: Radioaktywny »

Zwiastun Heroesów 6

Mogliby już sobie darować. To znaczy filmik wygląda świetnie (pomijając demona - od kilku lat widzę, że w grach fantasy demony są niemal identyczne i prawie wszystkie wyglądają tak samo beznadziejnie) i ta muzyka w klimatach Immediate Music też dobrze tworzy klimat (choć niestety wątpię, żeby dali taką muzykę w samej grze). Ale przeczuwam powtórkę z Heroes 5 (w którą wprawdzie nie grałem, ale naoglądałem się filmików i mi się nie podoba). No i to już przestają być Hirołsi, ale jakaś sugestia turowego Sacred (którego zresztą też nie lubię).
There are three types of people - those who can count and those who can't.
MARS!!!
W pomadkach siedzi szatan!

ODPOWIEDZ