Q pisze: ↑pn, 29 cze 2020 02:04
Skoro o nim mowa... Widziałaś najnowszy trailer:
Ja widziałem. Obejrzałem też wideorecenzję z 4-godzinnego pokazu.
https://youtu.be/r52ARsr8oEU
W sumie potwierdza się kilka moich podejrzeń. Wiedźmin nie miał żadnej konkurencji. Mimo różnych podobieństw do innych RPG, było to coś zupełnie nowego. Cyberpunk będzie cały czas musiał zmagać się z porównaniami do Deus Ex i, jak w tym filmie, do gier Rockstara. Wizualnie zapowiada się świetnie (modele postaci), ale poza tym chyba jakiegoś wielkiego powiewu świeżości w tym nie będzie. To samo z mechaniką. Choćby ta jazda samochodem - Redzi nie sprostają rozbuchanym oczekiwaniom "wyniesionym" z gier ścigałkowych.
Pociesza mnie, że nie muszę się martwić o fabułę :)
Ta wideorecenzja wzbudziła we mnie jedno pytanie - jak to jest, że w ostatnich latach powstaje tyle gier z bardzo kiepskimi rozwiązaniami inwentarza? O ile możliwe jest tworzenie modów, zaraz po wypuszczeniu prawie każdej takiej gry pojawia się mod, który naprawia funkcjonowanie inwentarzy. Wystarczyłoby przecież skopiować te rozwiązania, tam nie ma żadnej wielkiej filozofii.