Gamedec i jego alter-ego Marcin Przybyłek
Moderator: RedAktorzy
- Marcin Przybyłek
- Mamun
- Posty: 107
- Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40
Zbigniew Szatkowski, kompozytor, członek zespołu rockowego Votum, skomponował płytę „Morning over Warsaw City”, ilustrującą wydarzenia opisane w mojej sadze. Płytę można ściągnąć w pobieralni www.GamedecZone.com, a wkrótce także na stronie www.GamedecVerse.com. Zachęcam do słuchania utworów po kolei i zapętlenia odtwarzania…
- Ebola
- Straszny Wirus
- Posty: 12009
- Rejestracja: czw, 07 lip 2005 18:35
- Płeć: Nie znam
- Marcin Przybyłek
- Mamun
- Posty: 107
- Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40
Od ponad roku trwają prace nad grą planszową osadzoną w świecie stworzonym w sadze „Gamedec”. Gra przeznaczona będzie dla 1-6 osób. Gracze wcielą się w gamedeków (zostało stworzonych 5 postaci męskich i 5 kobiecych), których zadaniem będzie wyśledzenie zagrażającej sieci grupy hakerów. Uczestnicy będą mogli odwiedzić 8 światów sensorycznych (Twisted & Perverted, Deep Past World, Paradise Beach, Brahma, Speed Demons, Dream Space, Happy Hunting Grounds, Crying Guns), realium oraz cztery korporacje (Zoenet Labs, Pharma Nanolabs, Mobillenium, Novatronics). Będą wykonywać misje, dzięki którym zdobędą poszlaki zbliżające do rozwiązania zagadki, wykonywać akcje związane z miejscem pobytu postaci, kupować ekwipunek od korporacji i wchodzić w różnorakie interakcje z innymi graczami. Zwycięzca może być tylko jeden, jednak mechanika gry uwzględnia także porażkę wszystkich graczy. Twórcą mechaniki i konceptu gry jest Jan Madejski. Graficzną stroną projektu zajmują się Tomasz Maroński oraz Łukasz „Ortheza” Matuszek, muzykę dołączoną do gry komponują Zbigniew Szatkowski oraz Robert Letkiewicz, patronem, krytykiem i modyfikatorem projektu jestem oczywiście ja :). Prace są w końcowej fazie testów i modyfikacji. Gra, oprócz dynamicznej, dającej wiele możliwości strategicznego planowania, rozgrywki, oferować będzie nowatorskie rozwiązania, które na razie pozostają tajemnicą.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Cordeliane
- Wynalazca KNS
- Posty: 2630
- Rejestracja: ndz, 16 sie 2009 19:23
Zafrapowało mnie przelotnie, czy do gry zostaną dołączeni w pakiecie dodatkowi gracze - bo jakoś, niestety, czarno widzę perspektywę namówienia moich znajomych do takiej zabawy. Ale, piszesz, 1-6 graczy? W takim razie wygląda to nader zachęcająco.
Czekam na dalsze wiadomości o postępie prac :)
Czekam na dalsze wiadomości o postępie prac :)
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until they speak.
- Marcin Przybyłek
- Mamun
- Posty: 107
- Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40
- Marcin Przybyłek
- Mamun
- Posty: 107
- Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40
Słucham?Agarwaen pisze:Wygraj pieniądze w ilości jedne pieniądze, wstaw odpowiednio odpowiednie odpowiedzi dla gawiedzi.
Agarwaen pisze:Będzie do nabycia w <miejsce>, myślę że w granicach <data>, po około <cena>.
Rozumiem, że chciałbyś wiedzieć, gdzie można będzie nabyć grę? Nie mam pojęcia. Podejrzewam, że np. w Rebelu, Replikatorze, Bardzie itd. Te kwestie są dla nas na razie drugorzędne. Gra jest w fazie ostatnich testów / równoległej produkcji.
Co do daty wydania - sprawa jest śliska. Spróbujemy stworzyć egzemplarz / kilka egzemplarzy pokazowych na Międzynarodowy Festiwal Fantastyki w Nidzicy. Tam grę pokażemy, zrobimy prezentację, jak w nią grać. Kiedy trafi do tak zwanej dystrybucji i kto się tym zajmie - na razie nie wiem. Podejrzewam, że mają jakieś plany członkowie teamu myślący bardziej biznesowo. Ja jestem twórcą i wizjonerem :).
Ile rzecz będzie kosztować? To zależeć będzie ostatecznie od kilku rozwiązań technicznych. Myślę, że nie przekroczy ceną najdroższych produktów FFG (nie mówię o wydaniach kolekcjonerskich) i nie będzie tańsza od tytułów najtańszych. Konkretnej ceny na razie nie znam. Gdy ujawnimy o GBG więcej szczegółów, niepewność co do ceny stanie się bardziej zrozumiała.
Na koniec - jeśli chcesz uzyskiwać tylko twarde, konkretne informacje, zaglądaj od czasu do czasu na www.GamedecZone.com. Tam pojawiać się będą newsy, które donosić będą o krokach milowych w produkcji. Są też dwie części wywiadu na GamesFanatic.pl, gdzie ujawniamy tyle, ile możemy (trochę nawet za dużo). Tutaj tak sobie po prostu rozmawiamy.
- Lafcadio
- Nexus 6
- Posty: 3193
- Rejestracja: czw, 09 cze 2005 17:57
Ja chciałbym poinformować wszystkich zainteresowanych, że...
19 marca 2011 roku (sobota), w Paradoksie o godzinie 18.00 odbędzie się Gamedecon. W imieniu autora serdecznie zapraszam ;-)
19 marca 2011 roku (sobota), w Paradoksie o godzinie 18.00 odbędzie się Gamedecon. W imieniu autora serdecznie zapraszam ;-)
Ja mam śmiałość to panu powiedzieć, bo pan mi wie pan co pan mi może? Pan mi nic nie może. Bo ja jestem z wodociągów.
- Marcin Przybyłek
- Mamun
- Posty: 107
- Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40
A ja zapraszam na BLOG.
- Q
- Nexus 6
- Posty: 3276
- Rejestracja: wt, 25 lis 2008 18:01
- Marcin Przybyłek
- Mamun
- Posty: 107
- Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40
- Q
- Nexus 6
- Posty: 3276
- Rejestracja: wt, 25 lis 2008 18:01
- Marcin Przybyłek
- Mamun
- Posty: 107
- Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40
Miłosny wątek, niestety, nie został domknięty. Pomysł był bardzo dobry, tak jak i inne tej drużyny, ale jak to zwykle bywa podczas tworzenia fabuły, do połowy jest dobrze, ale potem potrzeba naprawdę sporego wysiłku, by wszystko zgrabnie związać i okrasić pointą.
Była propozycja, że clone-master ukatrupi kapitana dowiedziawszy się, co robi naprawdę i obejmie stery statku i to jej raczej się trzymano. Była niezła. To, co było potem, stawało się mniej atrakcyjne...
Była propozycja, że clone-master ukatrupi kapitana dowiedziawszy się, co robi naprawdę i obejmie stery statku i to jej raczej się trzymano. Była niezła. To, co było potem, stawało się mniej atrakcyjne...
- Q
- Nexus 6
- Posty: 3276
- Rejestracja: wt, 25 lis 2008 18:01
No, to to akurat jeszcze psy tablicy referowałem ;).Marcin Przybyłek pisze:Była propozycja, że clone-master ukatrupi kapitana dowiedziawszy się, co robi naprawdę i obejmie stery statku i to jej raczej się trzymano. Była niezła. To, co było potem, stawało się mniej atrakcyjne...
forum miłośników serialu „Star Trek”, gdzie ludzi zdolnych do używania mózgu po prostu nie ma - Przewodas
- Marcin Przybyłek
- Mamun
- Posty: 107
- Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40
Aha, czyli pytasz, czy Twoja drużyna znalazła jakiś inny zgrabny koniec? Nie do końca. Druga okazała się lepsza w tym względzie :). Inkwizytor + Głupi Jaś + B. Willis rozwalili stację unisono z trzech różnych powodów: Inkwizytor w imię prawdy, Głupi Jaś bo jej nienawidził, B. Willis dla świętego spokoju ;).