Gamedec i jego alter-ego Marcin Przybyłek

czyli o naszych albo cudzych autorach i ich dziełach - wszystko co chcielibyście wiedzieć, a o co (nie)boicie się zapytać

Moderator: RedAktorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marcin Przybyłek
Mamun
Posty: 107
Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40

Post autor: Marcin Przybyłek »

Zbigniew Szatkowski, kompozytor, członek zespołu rockowego Votum, skomponował płytę „Morning over Warsaw City”, ilustrującą wydarzenia opisane w mojej sadze. Płytę można ściągnąć w pobieralni www.GamedecZone.com, a wkrótce także na stronie www.GamedecVerse.com. Zachęcam do słuchania utworów po kolei i zapętlenia odtwarzania…

Awatar użytkownika
Ebola
Straszny Wirus
Posty: 12009
Rejestracja: czw, 07 lip 2005 18:35
Płeć: Nie znam

Post autor: Ebola »

Cwaniak. Nic z tego! Chcesz mnie odciągnąć od pracy. superNOWA Cię wynajęła, przyznaj się!
To powinno być zakazane!
Jedz szczaw i mirabelki, a będziesz, bracie, wielki!
FORUM FAHRENHEITA KOREĄ PÓŁNOCNĄ POLSKIEJ FANTASTYKI! (Przewodas)
Wzrúsz Wirúsa!

Awatar użytkownika
Marcin Przybyłek
Mamun
Posty: 107
Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40

Post autor: Marcin Przybyłek »

Od ponad roku trwają prace nad grą planszową osadzoną w świecie stworzonym w sadze „Gamedec”. Gra przeznaczona będzie dla 1-6 osób. Gracze wcielą się w gamedeków (zostało stworzonych 5 postaci męskich i 5 kobiecych), których zadaniem będzie wyśledzenie zagrażającej sieci grupy hakerów. Uczestnicy będą mogli odwiedzić 8 światów sensorycznych (Twisted & Perverted, Deep Past World, Paradise Beach, Brahma, Speed Demons, Dream Space, Happy Hunting Grounds, Crying Guns), realium oraz cztery korporacje (Zoenet Labs, Pharma Nanolabs, Mobillenium, Novatronics). Będą wykonywać misje, dzięki którym zdobędą poszlaki zbliżające do rozwiązania zagadki, wykonywać akcje związane z miejscem pobytu postaci, kupować ekwipunek od korporacji i wchodzić w różnorakie interakcje z innymi graczami. Zwycięzca może być tylko jeden, jednak mechanika gry uwzględnia także porażkę wszystkich graczy. Twórcą mechaniki i konceptu gry jest Jan Madejski. Graficzną stroną projektu zajmują się Tomasz Maroński oraz Łukasz „Ortheza” Matuszek, muzykę dołączoną do gry komponują Zbigniew Szatkowski oraz Robert Letkiewicz, patronem, krytykiem i modyfikatorem projektu jestem oczywiście ja :). Prace są w końcowej fazie testów i modyfikacji. Gra, oprócz dynamicznej, dającej wiele możliwości strategicznego planowania, rozgrywki, oferować będzie nowatorskie rozwiązania, które na razie pozostają tajemnicą.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Cordeliane
Wynalazca KNS
Posty: 2630
Rejestracja: ndz, 16 sie 2009 19:23

Post autor: Cordeliane »

Zafrapowało mnie przelotnie, czy do gry zostaną dołączeni w pakiecie dodatkowi gracze - bo jakoś, niestety, czarno widzę perspektywę namówienia moich znajomych do takiej zabawy. Ale, piszesz, 1-6 graczy? W takim razie wygląda to nader zachęcająco.
Czekam na dalsze wiadomości o postępie prac :)
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until they speak.

Awatar użytkownika
Marcin Przybyłek
Mamun
Posty: 107
Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40

Post autor: Marcin Przybyłek »

Tak, mechanika gry uwzględnia zabawę w pojedynkę, przy muzyce i szklance Danielsa ;).

Agarwaen
Dwelf
Posty: 519
Rejestracja: wt, 04 lis 2008 18:57
Płeć: Mężczyzna

Post autor: Agarwaen »

Wygraj pieniądze w ilości jedne pieniądze, wstaw odpowiednio odpowiednie odpowiedzi dla gawiedzi.

Będzie do nabycia w <miejsce>, myślę że w granicach <data>, po około <cena>.

Ps. Poproszę.

Awatar użytkownika
Marcin Przybyłek
Mamun
Posty: 107
Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40

Post autor: Marcin Przybyłek »

Agarwaen pisze:Wygraj pieniądze w ilości jedne pieniądze, wstaw odpowiednio odpowiednie odpowiedzi dla gawiedzi.
Słucham?
Agarwaen pisze:Będzie do nabycia w <miejsce>, myślę że w granicach <data>, po około <cena>.


Rozumiem, że chciałbyś wiedzieć, gdzie można będzie nabyć grę? Nie mam pojęcia. Podejrzewam, że np. w Rebelu, Replikatorze, Bardzie itd. Te kwestie są dla nas na razie drugorzędne. Gra jest w fazie ostatnich testów / równoległej produkcji.

Co do daty wydania - sprawa jest śliska. Spróbujemy stworzyć egzemplarz / kilka egzemplarzy pokazowych na Międzynarodowy Festiwal Fantastyki w Nidzicy. Tam grę pokażemy, zrobimy prezentację, jak w nią grać. Kiedy trafi do tak zwanej dystrybucji i kto się tym zajmie - na razie nie wiem. Podejrzewam, że mają jakieś plany członkowie teamu myślący bardziej biznesowo. Ja jestem twórcą i wizjonerem :).

Ile rzecz będzie kosztować? To zależeć będzie ostatecznie od kilku rozwiązań technicznych. Myślę, że nie przekroczy ceną najdroższych produktów FFG (nie mówię o wydaniach kolekcjonerskich) i nie będzie tańsza od tytułów najtańszych. Konkretnej ceny na razie nie znam. Gdy ujawnimy o GBG więcej szczegółów, niepewność co do ceny stanie się bardziej zrozumiała.

Na koniec - jeśli chcesz uzyskiwać tylko twarde, konkretne informacje, zaglądaj od czasu do czasu na www.GamedecZone.com. Tam pojawiać się będą newsy, które donosić będą o krokach milowych w produkcji. Są też dwie części wywiadu na GamesFanatic.pl, gdzie ujawniamy tyle, ile możemy (trochę nawet za dużo). Tutaj tak sobie po prostu rozmawiamy.

Awatar użytkownika
Lafcadio
Nexus 6
Posty: 3193
Rejestracja: czw, 09 cze 2005 17:57

Post autor: Lafcadio »

Ja chciałbym poinformować wszystkich zainteresowanych, że...

19 marca 2011 roku (sobota), w Paradoksie o godzinie 18.00 odbędzie się Gamedecon. W imieniu autora serdecznie zapraszam ;-)
Ja mam śmiałość to panu powiedzieć, bo pan mi wie pan co pan mi może? Pan mi nic nie może. Bo ja jestem z wodociągów.

Awatar użytkownika
Marcin Przybyłek
Mamun
Posty: 107
Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40

Post autor: Marcin Przybyłek »

A ja zapraszam na BLOG.

Awatar użytkownika
Q
Nexus 6
Posty: 3142
Rejestracja: wt, 25 lis 2008 18:01

Post autor: Q »

Z innej beczki... Wybacz Marcinie, że tak Ci na warsztaty na Avie wpadłem i wypadłem (tak, to ja - Bormann, powiedział Bormann ;) ), ale zalatany byłem ogólnie nieco..
forum miłośników serialu „Star Trek”, gdzie ludzi zdolnych do używania mózgu po prostu nie ma - Przewodas

Awatar użytkownika
Marcin Przybyłek
Mamun
Posty: 107
Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40

Post autor: Marcin Przybyłek »

Nie ma problemu :). I tak było dość dużo osób... :)

Awatar użytkownika
Q
Nexus 6
Posty: 3142
Rejestracja: wt, 25 lis 2008 18:01

Post autor: Q »

Marcin Przybyłek pisze:Nie ma problemu :). I tak było dość dużo osób... :)
Tak z ciekawości: jak sobie drużyna poradziła z tym miłosnym wątkiem co to go referowałem? ;)
forum miłośników serialu „Star Trek”, gdzie ludzi zdolnych do używania mózgu po prostu nie ma - Przewodas

Awatar użytkownika
Marcin Przybyłek
Mamun
Posty: 107
Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40

Post autor: Marcin Przybyłek »

Miłosny wątek, niestety, nie został domknięty. Pomysł był bardzo dobry, tak jak i inne tej drużyny, ale jak to zwykle bywa podczas tworzenia fabuły, do połowy jest dobrze, ale potem potrzeba naprawdę sporego wysiłku, by wszystko zgrabnie związać i okrasić pointą.

Była propozycja, że clone-master ukatrupi kapitana dowiedziawszy się, co robi naprawdę i obejmie stery statku i to jej raczej się trzymano. Była niezła. To, co było potem, stawało się mniej atrakcyjne...

Awatar użytkownika
Q
Nexus 6
Posty: 3142
Rejestracja: wt, 25 lis 2008 18:01

Post autor: Q »

Marcin Przybyłek pisze:Była propozycja, że clone-master ukatrupi kapitana dowiedziawszy się, co robi naprawdę i obejmie stery statku i to jej raczej się trzymano. Była niezła. To, co było potem, stawało się mniej atrakcyjne...
No, to to akurat jeszcze psy tablicy referowałem ;).
forum miłośników serialu „Star Trek”, gdzie ludzi zdolnych do używania mózgu po prostu nie ma - Przewodas

Awatar użytkownika
Marcin Przybyłek
Mamun
Posty: 107
Rejestracja: pt, 13 paź 2006 09:40

Post autor: Marcin Przybyłek »

Aha, czyli pytasz, czy Twoja drużyna znalazła jakiś inny zgrabny koniec? Nie do końca. Druga okazała się lepsza w tym względzie :). Inkwizytor + Głupi Jaś + B. Willis rozwalili stację unisono z trzech różnych powodów: Inkwizytor w imię prawdy, Głupi Jaś bo jej nienawidził, B. Willis dla świętego spokoju ;).

ODPOWIEDZ