Knights of Time

czyli Rocket Propelled Grenade albo coś zupełnie innego

Moderator: RedAktorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bcr
Kurdel
Posty: 710
Rejestracja: śr, 03 maja 2006 20:02

Post autor: bcr » pt, 23 paź 2009 15:26

vendetta_222 pisze:Wszystkie wasze uwagi będą wzięte pod uwagę podczas tworzenia systemu.
A poradę "zaorać" też weźmiesz pod uwagę?
Odkąd pojawiły się fora internetowe, ściany publicznych toalet są znacznie czystsze.

vendetta_222

Post autor: vendetta_222 » ndz, 01 lis 2009 03:34

Zakończono właśnie aktualizację strony i zapraszam do oglądania. Pojawiły się już pierwsze erraty i propozycje.
http://www.knightsoftime.mediawebdesign.pl/

vendetta_222

Post autor: vendetta_222 » śr, 18 lis 2009 00:45

Około tydzień temu wyszła nowa wersja podręcznika beta Knights of Time.
W porównaniu do wersji wcześniejszej dodano ok 20stron zasad oraz przykładów ich zastosowania.
Wersja 2.0.6 zawiera większość informacji przesłanych nam przez graczy (zarówno poprawek jak i nowych pomysłów). System w głównej mierze tworzony jest przez samych graczy(dzięki systemowi for internetowych na których można pisać o proponowanych poprawkach lub też opisywać własne propozycje które są skrzętnie analizowane),a od około siedmiu miesięcy calość jest na bieżąco aktualizowana i poprawiana.

Dla przypomnienia dodam że KoT to polski system bitewny w którym to można prowadzić bitwy pomiędzy XIV a początkiem XVI wieku. Duży wybór nacji do wyboru dzięki czemu każdy znajdzie tam coś dla siebie. System jest w skali 1:1 czyli jedna figurka to jeden żołnierz lub machina. Dzięki dużemu zbiorowi zasad można rozgrywać zarówno klasyczne bitwy jak i np oblężenia itp. KoT jest systemem hybrydowym w którym to można używać zarówno figurek (w skalach od 15mm do 28mm), jak i żetonów i figurek papierowych(ktore są z resztą do pobrania ze strony systemu). Można tam rozgrywać bitwy w systemie skirmish( kilku lub kilkunastu żołnierzy) oraz prawdziwe duże bitwy(po kilkaset żołnierzy).
KoT charakteryzuje się dosyć prostymi zasadami, rozbudowanym systemem dowodzenia( kilka rodzai dowódców oraz możliwość wydawania przez nich rozkazów), kilkanaście rodzai formacji dających określone bonusy, i wiele innych ciekawych rozwiązań.

Obecnie zbierane są dalsze informacje dotyczące zasad i rozgrywek dzięki czemu powoli rozpoczynamy prace nad wersją 2.0.7 która to wprowadzi kolejne dodatkowe zmiany. Prawdopodobnie dodane będą w niej zasady bohaterów narodowych(dla każdej nacji około 4-5 bohaterów), poprawki mechaniki zgłaszane prze graczy oraz prawdopodobnie nowe rozwiązania układu tury. Wersja 2.0.7 wyjdzie prawdopodobnie pod koniec tego miesiąca lub na początku grudnia.

Oczywiście jako że jest to jeszcze beta w podręczniku oraz w zasadach znaleźć się może kilka "kwiatków" i w przypadku ich znalezienia proszę nas o nich informować.

Podręczniki można pobrać ze strony systemu (wersja wcześniejsza zawierająca grafiki i kompletną szatę graficzną taką jaką będzie posiadał ostateczny podręcznik, oraz wersja 2.0.6 która by zajmowała mniej miejsca i by łatwiej cokolwiek znaleźć zawiera tylko sam tekst w formacie pdf)

Oficjalna strona systemu:
http://www.knightsoftime.mediawebdesign.pl/
Forum systemu:
http://knightsoftime.pun.pl/

Raxo

Post autor: Raxo » wt, 29 gru 2009 00:49

vendetta_222, dzięki za cenne info, też gram nałogowo w Knights of Time :)

wpis moderatora:
Ebola: Na tym forum nie spamujemy. Link z sygnaturki poszedł precz. Polecam lekturę forumokiety. Kolejne próby spamu będą wędrowały na śmietnik.

Awatar użytkownika
Cordeliane
Wynalazca KNS
Posty: 3663
Rejestracja: ndz, 16 sie 2009 19:23

Post autor: Cordeliane » wt, 29 gru 2009 01:26

Łał, to jest Was już dwóch... ;)
Forumokietę polecam.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until they speak.

vendetta_222

Post autor: vendetta_222 » wt, 29 gru 2009 01:35

Jak na razie staram się wprowadzić poprawki wszystkie i te wszystkie pomysły jakie zostały zawarte na forach i nie tylko. Zmiany są spore ale mam nadzieje że wyjdzie to systemowi na dobre.

ODPOWIEDZ