Malleus Maleficarum w USA

Moderator: RedAktorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jaynova
Niegrzeszny Mag
Posty: 1764
Rejestracja: pt, 10 lut 2012 17:42
Płeć: Mężczyzna

Malleus Maleficarum w USA

Post autor: jaynova »

Coś nowego, jak wszyscy mi radzili, kompletnie nie związane z poprzednimi opowiadanie. Znecać sie ile wlezie.

Nicky Burnette obudził cholerny dzięk alarmu w komórce. Jak co rano. Tyle, że było już dobrze po dwunastej. Dla jej biednej skacowanej głowy brzmiało to tak, jakby dziesięciu perkusistów urządziło sobie jam session. Za oknem deszcz przestał właśnie padać, ustępując miejsca majowemu słońcu.
Z trudem zwlokła się z łóżka i poczłapała do kuchni, marząc o kawie. A przecież dopiero co obiecała sobie, że przestanie popijać Martini wieczorami. Dzień w ogóle zapowiadał się przykro. Wczoraj redaktor naczelny „LA Herald” wydelegował ją do napisania reportażu z otwarcia nowego centrum pomocy dla trudnej młodzieży.
- Nie znam się na tym, Tommy B. - protestowała gorąco. – A poza tym to we wschodnim LA. Chcesz, żeby mnie tam zastrzelili?
- Czemu nie. - zgodził się Tommy Barcetti. - Ale lepiej, żeby twoje zwłoki miały w ręce napisany artykuł.
Dwa solidne łyki mocnej kawy spłynęły do żołądka, przynosząc miłe wewnętrzne ciepło. Odstawiła kubek i poszła do łazienki, Postanowiła darować sobie prysznic. Ochlapała twarz gorącą wodą, wytarła i zaczęła nakładać delikatny makijaż. Dla bandy młodocianych przestępców nie ma się co starać. Tylko co by tu założyć?
Wnętrze szafy jak zwykle wyglądało, jakby wybuchła w niej bomba. Wymieszane buty, bielizna, dżinsy i dzięki Bogu jedna jedyna niewymięta garsonka. Niemodna, ale cóż, jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.